بلاگ

جستجو

خدمات حمل بار دریایی کارگو چین CMG

خدمات حمل بار دریایی کارگو چین CMG

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رزرو خدمات حمل دریایی بار از چین به ایران به وسیله کارگو چین CMG بسیار آسان است. به شما پیشنهاد می دهیم برای محاسبه هزینه حمل از چین، پکینگ لیست و فاکتور خرید خود را برای ما ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برایتان بررسی و اطلاع گردد. شفافیت کامل در ارائه هزینه حمل کانتینر از چین و پیگیری مراحل خرید، حمل، ترخیص و در نهایت تحویل به شما از مزیت های ما است. به وسیله کارگو چین CMG، شما می توانید:

جستجو، مقایسه و رزرو کانتینر 

تامین کننده معتبر را از طریق کارشناسان مجرب در چین پیدا و با دیگر تامین کنندگان از لحاظ کیفیت و قیمت کالاها مقایسه می کنیم تا بتوانید کالای مورد نظر خود را به راحتی تهیه و سفارش بدهید. 

مدیریت حمل و ترخیص کالاها

به محض آماده شدن کالاهایتان، آنها را از طریق حمل دریایی بار از چین برایتان ارسال می کنیم و کلیه امورات گمرکی و کارهای ترخیص را برای تحویل نهایی به شما انجام می دهیم. 

تحویل کالاها در مقصد موردنظر

شما فقط کافیست با آرامش به سود خود فکر کنید و کالاهایتان را در هر نقطه ای از ایران تحویل بگیرید.

در کارگو چین CMG، راندمان ما توسط ساعت ها اندازه گیری می شود. چرا روزها یا هفته ها برای استعلام قیمت حمل دریایی بار از چین منتظر می مانید وقتی می توانید به راحتی این هزینه ها را بدست آورده و برای تجارت خود برنامه ریزی بهتری داشته باشید. بدین ترتیب می توانید متناسب با آن، برنامه خود را تنظیم کنید  راهی را انتخاب کنید که مناسب نیاز شما باشد. 

ما خدمات حمل و نقل دریایی بار را ارائه می دهیم که کل فرایند حمل و نقل باری کانتینر را شامل می شود:

هزینه حمل بار دریایی از چین چقدر است؟ هزینه کلی ارسال محموله دریایی بستگی به نوع خدمات حمل و نقل مورد نیاز شما دارد. همچنین بسته به عوامل زیر نیز متفاوت است:

  • فضای اشغال شده توسط کالاها
  • زمان حمل کالاها
  • نوع بار
  • وزن بار
  • ابعاد بار
  • Incoterm

انواع مختلفی کانتینر برای حمل دریایی بار از چین به ایران وجود دارد که بسته به نوع، حجم و شکل محموله های شما؛ متناسب ترین گزینه را برای ارسال به مقصد موردنظرتان رزرو می کنیم. حمل و نقل FCL یا LCL کدام برای شما مناسب است؟ صرف نظر از اینکه آیا محموله های شما به (FCL (Full Container Load نیاز دارند و یا به LCL (Less than Container Load or groupage) برای محموله های کم حجم نیاز دارند، ما به شما کمک می کنیم متناسب ترین و ارزان ترین گزینه را انتخاب کنید. 

با کارگو چین CMG این اطمینان را به شما می دهیم که از مرحله خرید تا حمل و ترخیص و تحویل به شما در کنارتان خواهیم بود. 

حمل دریایی بار FCL

  • نماینده محلی کارگو چین CMG در چین، محموله های شما را بررسی و در صورت تائیدیه آنها را در انبار نگهداری می کند.
  • برنامه ریزی آسان برای بارگیری یا تحویل کالا
  • امنیت بیشتر در حمل دریایی بار
  • هزینه حمل دریایی FCL ارزان
  • پرداخت خسارت در صورت صدمه دیدن کالاها 

 

حمل دریایی بار LCL

  • انعطاف بالا در مدیریت محموله ها در کانتینر اشتراکی
  • نوسانات کمتر در نرح حمل بار با کشتی
  • نرخ ها متناسب با حجم و وزن محموله ها
  • هزینه حمل و نقل پایین تر است
  • ترخیص کالا در گمرک در کوتاه ترین زمان

در کارگو چین CMG، ما چندین نرخ حمل و نقل کانتینر را برای نیازهای حمل و نقل شما ارائه می دهیم. آیا قصد واردات کالا از چین به ایران را دارید؟ ما این خدمات را تحت پوشش قرار می دهیم فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

چه چیزی برای حمل و نقل دریایی نیاز دارید؟

برای حمل دریایی بار مواردی وجود دارد که شما به آنها نیاز دارید. هزاران تماس تلفنی دریافت می کنیم که تعداد زیادی از آنها در واقع اطلاعاتی را که برای محاسبه قیمت حمل کالا از چین به ایران نیاز داریم به صورت دقیق به ما ارائه نمی دهند. بنابراین در این پست به نحوه محاسبه هزینه حمل دریایی بار می پردازیم. 

 

چه چیزی برای حمل و نقل دریایی نیاز دارید؟

 

بندر خروجی

قیمت هر بندر با بندری دیگر متفاوت است. با این حال، بسیاری از مردم اهمیت بندر خروجی را نمی دانند. مشخص کردن کشور مبدا فقط کافی نیست؛ مخصوصا اگر از جایی مانند چین در حال حمل و نقل باشید. همان طور که می دانید، قیمت حمل کالا از ترکیه متفاوت از حمل کالا از چین است، بنابراین با توجه به تفاوت جغرافیایی مطلق بین بنادر می توانید درک کنید که چرا می تواند اختلاف قیمت بین آنها وجود داشته باشد.

علاوه بر این، بندرها یک عامل بزرگ هستند - یک بندر بزرگ تر با ظرفیت کشتی زیاد ارزان تر از یک بندر با استفاده کمتر است. برخی از بندرها سرویس های معمولی به ایران ندارند، بنابراین باید از لنج های دیگری استفاده شود تا کالاهای خود را به آنها تحویل دهید تا به کشتی های باری هدایت و بارگیری شوند. همه این موارد بر قیمت حمل کانتینر از چین تاثیر می گذارد به همین دلیل تعیین یک بندر برون مرزی در درخواست ارسال بسته شما بسیار مهم است. 

آدرس تحویل

یکی از خدمات ارائه شده توسط کارگو چین، تحویل کالاهای شما در مقصد مورد نظر بدون هیچ هزینه اضافی دیگر است. این بدین معنی است که ما تقریبا تمام هزینه های حمل را محاسبه و به شما اطلاع می دهیم به گونه ای که می دانید از ابتدا چه هزینه هایی را باید پرداخت کنید. برای اینکه بتوانیم کالاهایتان را در محل مورد نظر تحویل بدهیم باید بدانیم که به چه میزان هزینه می شود و این بدین معنی است که ما به آدرس تحویل شما نیاز داریم.

نکته: مهم ترین اطلاعات در این مرحله، آدرس تحویل است. کالاهای شما به کدام منطقه می روند. همان طور که محل بندر در چین بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد بنابراین منطقه تحویل شما نیز بر قیمت ها تاثیر گذار خواهد بود. برای اینکه بتوانیم به شما دقیق تر قیمت بدهیم باید بدانیم که در ایران به کجا تحویل دهیم. 

حجم حمل و نقل دریایی بار

متغیر اصلی تاثیر گذار در قیمت حمل کانتینر از چین به ایران، حجم محموله شما است. دلیل این امر آن است که معمولا حجم کالای شما (با توجه به فضای موجود در کشتی) چیزی است که هزینه ارسال خرده بار شما با استفاده از آن محاسبه می شود. هنگام درخواست استعلام قیمت حمل بار از طریق ایمیل، واتس اپ و یا تماس تلفنی؛ حجم محموله های خود را اعلام کنید. می توانید کل حجم را به صورت cbm نیز درج کنید یا فقط ابعاد کالای خود را با فرمت طول (cbm) * عرض (cbm) * ارتفاع (cbm) برای ما ارسال کنید. 

وزن حمل و نقل دریایی بار

بسیار مهم است که وزن حمل و نقل شما را داشته باشیم. این بدین دلیل است که در برخی موارد، از وزن محموله شما به جای حجم محموله شما برای محاسبه هزینه حمل از چین استفاده می شود. اگر وزن حمل دریایی بار شما از حجم آنها بیشتر باشد، حمل و نقل دریایی بار با استفاده از وزن محاسبه می شود. بنابراین لازم است که در پکینگ لیست خود آن را حتما ذکر کنید.

نوع کالای حمل و نقل دریایی 

نوع محصول تاثیری در قیمت حمل کالا ندارد اما برند بودن و با ارزش بودن بار تاثیر دارد. برخی از کالاها نیاز به شرایط حمل خاصی دارند به عنوان مثال کالاهای خطرناک نیاز به حمل و نقل با دقت بیشتری دارند و شرایط خاصی دارند که باید برآورده شوند. ذکر نوع کالایی که وارد می کنید بسیار مهم است زیرا ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که بخواهیم به دلیل نوع کالا به تعدیل قیمت داشته باشیم. 

امیدواریم این پست به شما کمک کند تا آنچه را که ما نیاز داریم دقیق تر ارائه دهید. اگر به دنبال حمل و نقل در دریا هستید و می خواهید نرخ حمل بار با کشتی از چین را بدانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  Your current access does not permit you to view the comments under this section