بلاگ

جستجو

تولیدکننده معتبر در علی بابا, خرید از علی بابا

چگونه می توانید تولیدکنندگان باکیفیت و قابل اعتماد را در سایت علی بابا پیدا کنید؟ | کارگو چین CMG

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

علی بابا یک فرصت فوق العاده برای تجار قرن بیست و یکم است. شما می توانید در عرض چند دقیقه به راحتی در خانه خود با مبلغی ارزان از چین خرید کنید. با این حال، بزرگ ترین ریسک سفارش با علی بابا این است که شما فرصتی برای دیدن محصولات خود قبل از تحویل ندارید - بنابراین چگونه می دانید که چه چیزی را تحویل می گیرید؟ از کجا می دانید که از شما کلاهبرداری نمی شود؟

اکثر مردم آگاه نیستند، اما خریداران مشتری علی بابا نیستند. علی بابا از طریق فروش عضویت به فروشندگان، پول خود را بدست می آورد - بنابراین فکر می کنید آنها به چه کسانی برای حفض منافع خود نیاز دارند؟ با این حساب، می توانید درک کنید که چرا آگاه بودن در هنگام پیدا کردن تامین کننده بسیار مناسب است. در این مقاله، در مورد چگونگی کاهش ریسک کلاهبرداری یا عدم دسترسی به تولیدکنندگان کم کیفیت در علی بابا توضیح می دهیم.

تولیدکنندگان / کارخانه ها در مقابل نمایندگی ها / دلالان

 

تولیدکنندگان معتبر در علی بابا

 

دو نوع تجارت اصلی در علی بابا وجود دارد:

  • شرکت های تجاری
  • تولید کنندگان

یک شرکت بازرگانی چیست؟

یک شرکت بازرگانی، یک تجارت شخص ثالث است که کالاهایی را که تولید نکرده است را به فروش می رساند. این موضوع می تواند مفید باشد زیرا ممکن است برخی از کارخانه ها مهارت لازم برای لیست کردن و بازاریابی محصولات خود یا منابع صارداتی خود را نداشته باشند و یک شرکت بازرگانی می تواند این کار را از طرف آن کارخانه انجام دهد. با این حال، این موضوع می تواند کاملا بی معنی باشد و افراد دلال یا واسط فقط می توانند حاشیه سود را با انجام هیچ کاری اضافه کنند.

کارخانه تولیدکننده چیست؟

تولیدکنندگان کسانی هستند که کالاهایی را تولید می کنند که دیگران بفروشند. با توجه به مشکلات لجستیکی تولید (مانند قالب، ماشین آلات، تخصص و ...) تولیدکنندگان معمولا و در بیشتر رنج های محصولات محدودیت دارند؛ با این حال، تولیدکنندگان همچنین توانایی سفارشی کردن محصولاتشان را برای شما خواهند داشت.

چگونه می توان تفاوت بین یک کارخانه و یک واسطه را بیان کرد؟

تنوعی که در محصولات وجود دارد معمولا به این معنی است که با یک واسطه برخورد می کنید. کارخانه ها اغلب در یک یا دو مورد تخصص دارند. بنابراین می توان نتیجه گرفت کارخانه علاوه بر تولید عینک طبی در کار تولید رژ لب نیست. تهیه کنندگانی که دارای 58 صفحه لیست بلند بالا از محصولات مختلف از پنل های شیشه ای گرفته تا پوشک بچه؛ دلالانی هستند که فقط محصولات دیگر را می فروشند.

پرچم قرمز - نشانه هایی از تهیه کنندگانی که باید از آنها اجتناب کنید

 

تهیه کنندگان غیرمعتبر در علی بابا

 

اگر قیمت خیلی پایین است. اغلب، چندین عرضه کننده وجود دارد که محصولات مشابه را ارائه می دهند - اگر کسی وجود داشته باشد که همان کالا را نصف قیمت بقیه ارائه کند، حتما یک پرچم قرمز است. 

این گونه افراد تجارت علی بابا را نمی پذیرند. ضمانت تجارت علی بابا اجازه می دهد تا از معامله شما مراقبت شود. اگر تحت پوشش ضمانت تجارت علی بابا قرار گرفته اید مشکلی پیش نمی آید می توانید خیلی راحت پول خود را پس بگیرید. تهیه کننده هایی که ضمانت تجارت علی بابا را ارئه نمی دهند لزوما کلاه بردار نیستند ... اما این یک پرچم قرمز است. 

امتناع از پرداخت با روش های پرداخت با امنیت بالاتر

امتناع از ارسال نمونه. تولیدکنندگان با کیفیت مناسب به شما این امکان را می دهند قبل از خرید و سفارش عمده کاالا، کالای مورد نظر خود را امتحان کنید. شاید بخواهید حق ضمانت یک نمونه را بپردازید، بر طبق این حقیقت معمولا ساختن یک نمونه بسیار کارامد خواهد بود. اگر یک تامین کننده نمونه ارسال نکند، می تواند پرچم قرمز باشد. محصولات مارک دار. محصولات مارک دار (مخصوصا لوازم الکترونیکی) معمولا جعلی هستند. بیشتر مارک هایی که کالاهای خود را در چین تولید می کنند، اجازه فروش مجدد آنها را نمی دهند (به دلایل واضح) و برندهایی که انجام می دهند دارای حداقل سفارشات و گواهینامه بهبود محصولاتی که قانونی هستند می باشند.

حساب های رایگان. حساب های رایگان در علی بابا تحت هیچ گونه ارزیابی قرار ندارند. هر شخص با اتصال به اینترنت می تواند ثبت نام کند و محصولات خود را برای فروش لیست کند. فروشندگان باکیفیت بالا روی عضویت پولی که قابل ارزیابی نیز باشد سرمایه گذاری می کنند.

تغییر جزئیات تماس. اگر تامین کننده شما اغلب جزئیات تماس خود را تغییر می دهد ( معمولا بهانه هایی از قبیل "حساب بانکی قدیمی ما هک شده است" یا "آیا می توانید به جای آن به حساب بانکی شخصی مدیر من بپردازید؟"). این معمولا یک پرچم قرمز است.

مراحل قدم به قدم پیدا کردن یک تامین کننده

 

مراحل خرید از علی بابا

 

نتایج جستجوی خود را فقط برای تامین کنندگان طلا فیلتر کنید. هنگامی که با استفاده از علی بابا محصولی را جستجو می کنید، می توانید نتایج جستجوی خود را فیلتر کنید. در حالی که تامین کنندگان طلا تنها مشاغلی هستند که عضویت در تامین کننده طلا را خریداری کرده اند، این ها کارخانه های حرفه ای تری هستند که مایل به سرمایه گذاری در مشاغل خود هستند. به علاوه تامین کنندگان طلا برای اطمینان از حضور قانونی در یک تجارت قانونی و یک سایت فیزیکی مورد ارزیابی قرار گرفته اند. (هرچند که بررسی های اولیه بسیار اساسی است)

 

فیلتر نتایج در علی بابا

 

نتایج فیلتر فقط برای تضمین تجارت. تضمین تجارت به این معنی است که علی بابا در صورت خوب پیش نرفتن معامله از پول شما محافظت می کند. 

نتایج فیلتر برای تهیه کنندگان ارزیابی شده. تامین کنندگان ارزیابی شده تامین کنندهایی هستند که توسط یک شرکت شخص ثالث کاملا مورد بررسی قرار گرفته اند. گزارشی از کیفیت و شرایط کارخانه گزارش می شود که می توانید قبل از تصمیم گیری برای خرید، آنها را بررسی کنید. هنگامی که تامین کننده را مشخص کردید، بررسی کنید که سابقه تجارت آنها چقدر است. یک کارخانه با سابقه طولانی مدت بهتر است (هرچند چند سال هم خوب است) زیرا آنها تجربه بیشتری دارند و اگر کارخانه ای بازخورد منفی یا شکایات کلاه برداری داشته باشد حذف می شود.

 

فیلتر تهیه کنددگان در علی بابا

 

سپس تاریخچه معاملات آنها را مرور کنید. این بررسی نشان می دهد که آنها یک شرکت قانونی با سفارشات منظم هستند یا نه. در سایت علی بابا گفته شده که کیفیت معامله فقط به خریدهای تحت تضمین تجارت اعمال می شود - بنابراین اگر آنها معاملات کمتری داشته باشند لزوما به معنای این نیست که آنها کمتر می فروشند.

اگر در مورد تامین کنندتان به همه این الزامات برخورد کردید، خطر کمتری در مورد معامله با آنها وجود دارد. مراحل بعدی در این بررسی این است که محصول شما باکیفیت ساخته می شود. 

به یاد داشته باشید که اگر کالایی را در سایت علی بابا می خرید، در حمل و نقل به کمک نیاز خواهید داشت. ما می توانیم یک قیمت عالی و ارزان را به شما ارائه دهیم و یک حمل و نقل دریایی ساده و بدون استرس را برای شما فراهم کنیم. دریغ نکنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

  Your current access does not permit you to view the comments under this section