بلاگ

جستجو

سایز کانتینر حمل بار دریایی,کارگو چین CMG

سایز کانتینر حمل بار دریایی | کارگو چین CMG

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اگر محموله شما به اندازه ظرفیت پر کردن یک کانتینر است شما باید از روش FCL بسته خود را به ایران ارسال کنید. کانتینرهای مختلفی که برای حمل بار دریایی از چین مورد استفاده قرار می گیرند دارای مخازن خشکی هستند که در اندازه های 40 فوت، 20 فوت و 40 فوت های کیوب وجود دارند. این نوع کانتینرها برای حمل بارهای خشک استفاده می شوند و جزء مدل هایی هستند که واردکنندگان کالا از آنها استفاده می کنند.

به طور کلی این موضوع بسیار ایده خوبی است که شما به همان اندازه که از فضای کانتینر استفاده می کنید هزینه کنید. اگر کالایی را از چین خریداری کرده اید فقط کافیست بدانید حجم آن چند متر مکعب است تا با توجه به آن فضای اشتغال شده در کانتینر را محاسبه و هزینه حمل بار با کانتینر را بدست آورید. 

اگر کالاهای شما ارزش بالایی داشته باشند باید این موضوع را با شرکت حمل و نقل دریایی که با آنها قرارداد بسته اید در میان بگذارید تا قیمت حمل بار را به طور دقیق تر محاسبه کنند. آنها با توجه به تجربه ای که در زمینه واردات کالا از چین به دبی یا ایران داشته اند به خوبی میتوانند شما را راهنمایی کنند. در این مقاله یک راهنمای کلی درباره این موضوع مطرح شده است پیشنهاد میکنم آن را تا به انتها بخوانید و در صورت وجود سوال با مشاوران کارگو چین CMG تماس بگیرید.

اندازه کانتینر حمل بار دریایی: 40 فوت، 20 فوت و 40 فوت های کیوب

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که در یک کانتینر 20 فوت چه مقدار کالا جای میگیرد؟

در یک کانتینر 20 فوت منظور طول آن است، به طور کلی میتوان در حدود 25 تا 28 مترمکعب کالا درون کانتینر جا داد. البته این میزان بستگی به ماهیت کالاها نیز دارد زیرا برخی از کالاها قادر به انباشته شدن نیستند. شما اغلب میتوانید در حدود 15000 کیلوگرم بار به وسیله یک کانتینر حمل کنید بدون اینکه فشار اضافی وارد شود.

ابعاد کانیتر 20 فوت, حمل دریایی بار از چین

ابعاد یک کانتینر 20 فوت 2.38m x 2.35m x 5.87m
میزان هوای تازه در یک کانتینر 20 فوت 33cbm
ابعاد کارتن ها در یک کانتینر 20 فوت 25-28cbm of cartons
ابعاد پالت ها در یک کانتینر 20 فوت 8 pallets

 

ابعاد کانتینر 20 فوت, حمل دریایی بار از چین

فراموش نکنید که اگر کالای حجیمی دارید شاید نتوانید از این روش استفاده کنید بنابراین قبل از خرید از تهیه کننده کالای خود درباره اطلاعات حجم کالا سوال و آن را به شرکت حمل و نقل دریایی اطلاع دهید.

چقدر کالا در یک کانتینر 40 فوت جا میگیرد؟

همان طور که انتظار دارید یک کانتینر 40 فوتی تقریبا دو برابر یک کانتینر 20 فوتی ظرفیت دارد. به طور کلی ظرفیت یک کانتینر 40 فوت (طول 40 فوت) در حدود cbm 54 تا cbm 58 است اما این موضوع باز هم به ماهیت کالاها و اندازه کارتن ها بستگی دارد. شما اغلب میتوانید بیش از 20000 کیلوگرم بار در این کانتینر بار بگذارید.

ابعاد کانتینر 40 فوت, حمل و نقل دریایی بار از چین

ابعاد یک کانتینر 40 فوت 2.38m x 2.35m x 12m
میزان هوای تازه در یک کانتینر 40 فوت 67cbm
ابعاد کارتن ها در یک کانتینر 40 فوت 54-58cbm of cartons
ابعاد پالت ها در یک کانتینر 40 فوت 18 pallets

 

ابعاد کانتینر 40 فوت, حمل دریایی بار از چین

فراموش نکنید که اگر کالاهای بزرگی دارید فضای غیر قابل استفاده زیادی به وجود می آید بنابراین قبل از اینکه فرض کنید که cbm 58 را در یک کانتینر 20 فوتی بارگیری کنید، باید از شرکت حمل بار دریایی خود بپرسید. کانتینر 40 فوت های کیوب از کانتینر 40 فوت معمولی بلندتر است بنابراین اگر به فضای اضافی کمی نیاز دارید - اما کافی نیست کانتینر دیگری را ضمانت کنید، گزینه های دیگری وجود دارد ( در زیر مشاهده کنید)

کانتینرهای 40 فوت های کیوب

اگر سعی دارید تا حدالامکان کالاهای فیزیکی از چین وارد کنید، کانتینرهای 40 فوت های کیوب برای شما مناسب است! تنها تفاوت کانتینرهای 40 فوت های کیوب و 40 فوت معمولی در ابعاد آنهاست، کانتینر 40 فوت های کیوب کمی بلندتر است که اغلب میتواند یک ردیف اضافی از کالاها را در خود جا بدهد. اگرچه این بلندی ارتفاع فقط 27 سانتی متر است اما میتواند به کل ظرفیت کانتینر در حدود cbm 9 اضافه کند.

ابعاد کانتینر 40 فوت های کیوب, حمل دریایی بار از چین

یک کانتینر 40 فوت های کیوب، پادشاه کانتینرها است و بزرگترین نوع کانتینری است که در حال حاضر در حمل دریایی بار از چین به ایران مورد استفاده قرار می گیرد. در داخل یک کانتینر 40 فوت های کیوب میتوانید در حدود cbm 60 تا cbm 68 بار قرار بدهید. مجددا از شرکت حمل بار دریایی خود بخواهید که کانتینر مناسب حمل کالاهای شما را دوباره بررسی و تائید کند.

  Your current access does not permit you to view the comments under this section