بلاگ

جستجو

هزینه کارگو از چین به ایران

هزینه کارگو از چین به ایران چقدر است؟ | کارگو چین CMG

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

زمانیکه شما قصد حمل کالاهایتان از چین به ایران توسط روش حمل و نقل دریایی را دارید، هزینه های حمل و نقل دریایی بسته به میزان بارهای شما متغیر است. بیایید نگاهی به گام های اساسی در روند واردات کالا بیندازیم.

اول از همه شما باید هزینه حمل کالا از چین به ایران را پرداخت نمایید، اگر بار شما FCL باشد یعنی ظرفیت یک کانتینر کامل را برای حمل بار خود نیاز دارید ممکن است در معرض نوسانات نرخ باربری در دریا قرار بگیرید. اما اگر بار شما LCL باشد نوسانات نرخ مسئله بزرگی برای شما نخواهد بود.

حمل نقل دریایی بار از چین به دبی یا ایران هزینه های جانبی دیگری به نسبت دیگر روش های حمل و نقل مانند ترخیص کالا از گمرک دارد. برای هریک از این مراحل باید هزینه پرداخت شود اما ممکن است برخی از هزینه های حمل و نقل دریایی به تامین کننده شما واگذار شود اما در نهایت این شما هستید که باید تمامی هزینه های کارگو چین به ایران را پرداخت نمایید.

هزینه کارگو از چین به ایران

هزینه حمل کارگو چین در CMG

در حمل و نقل دریایی هزینه بار توسط حجم آن بار محاسبه می شود، با توجه به اینکه هر cbm معادل یک متر مکعب است و هزینه بارها به صورت cbm محاسبه می شوند یعنی هرچقدر حجم شما بیشتر باشد هزینه حمل نیز بیشتر خواهد بود اما در صورتیکه حجم بار شما کم و وزن آن زیاد باشد نیز در هزینه نهایی شما تاثیر خواهد گذاشت. حجم کالا از فاکتورهای اصلی محاسبه هزینه حمل و نقل کالا است. از دیگر فاکتورها میتوان به پکینگ لیست اشاره کرد یعنی حجم بار و پکینگ لیست نهایی تواما هزینه حمل را تشکیل می دهند.

کارگو چین CMG جزء شرکت های معتبر در زمینه حمل کالا از چین به ایران است و تنها شرکتی است که به شما ضمانت حمل کالا را می دهد به این صورت که اگر بار شما بنا به دلایل موجه آسیب ببیند و یا گم شود تمامی خسارت شما پرداخت خواهد شد.

  Your current access does not permit you to view the comments under this section