بلاگ

جستجو

حمل دریایی از چین, هزینه کارگو از چین

حمل دریایی از چین چیست؟ | کارگو چین CMG

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

حمل دریایی روشی است که در آن مقادیر زیادی محصول از طریق کشتی های باری به کشور مقصد منتقل می شوند. محصولات در کانتینرهای باری بسته بندی و در کشتی قرار داده می شوند  تا به مقصد حمل شوند. از آنجا که یک کشتی باری معمولی میتواند چیزی در حدود 18000 کانتینر حمل کند بنابراین حمل دریایی از چین به ایران یک روش مقرون بصرفه برای حمل مقادیر زیادی از محصول است. کانتینتر 20 فوت چقدر ظرفیت برای حمل و نقل دریایی دارد؟

از آنجایی که فضای زیادی در کشتی برای حمل بار موجود است بنابراین این روش نسبت به روش های دیگر حمل و نقل کالا از چین به ایران مانند حمل هوایی ارزان تر است. 

حمل دریایی کالا از چین برای چه کسانی مناسب است؟

حمل و نقل دریایی اغلب برای افرادی که از بازارهای چین مانند گوانجو، ایوو و شنزن خرید می کنند مناسب است و همچنین برای افرادی که در خارج از کشور سرمایه گذاری می کنند و کالاهای فله ای وارد کی کنند هم مناسب می باشد. حمل بار دریایی معمولا ارزان ترین روش حمل و نقل است  و اگر کالاهایتان را بصورت فله ای وارد می کنید حمل و نقل دریایی بار می تواند مقرون ترین گزینه برای شما باشد.

حمل بار دریایی از چین به ایران چه مدت طول می کشد؟

زمان ارسال دریایی بار از چین به ایران به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که باید آنها را در نظر گرفت که عبارت است از: 

اولا مدت زمان صرف شده برای حمل در دریا و حمل و نقل Door to Door متفاوت است، با توجه به روند حمل و نقل دریایی (که در ادامه این پست توضیح خواهیم داد) مراحل زیادی وجود دارند که کالاها باید قبل از رسیدن به کشتی و ترک اسکله طی کنند. علاوه بر این محل کالاهای شما در زمان حمل و نقل دریایی تاثیر می گذارند. طبیعی است که بعضی از مکان ها دورتر باشند.

به طور معمول حداقل زمان حمل کالا از چین به ایران در حدود 45 روز به طول می انجامد اما ممکن است این زمان در صورتی که شما از مرکز چین خرید  کنید بیشتر هم شود. در شرایط دیگری ممکن است عواملی همچون تاخیر در ارسال کالا نیز منجر به افزایش زمان ارسال بار شود. تاخیرهای اصلی زمانی اتفاق می افتند که واردکنندگان تمام اسناد و مدارک را به طور ناقص تحویل می دهند برای مثال پکینگ لیست ناقص باشد. 

اگر شما تصمیم خود را برای تجارت با چین گرفته اید و تمامی مدارک خود را کامل کرده اید دیگر نگران نباشید زیرا میتوانید با کارگو چین حمل و نقل کنید. ما به شما کمک می کنیم تا تمام بارهای خود را از چین تا مقصد موردنظرتان حمل کنید.

حمل بار دریایی و حمل بار هوایی

اگر شما برای اولین بار قصد تجارت با چین را دارید بهتر است بدانید برای حمل بار به ایران دو روش وجود دارد. روش های دیگری نیز وجود دارند اما در این مقاله به دو روش اصلی به صورت تخصصی تر اشاره می کنیم:

حمل بار هوایی: حمل هوایی کالا از چین به ایران زمانی است که کالاهای شما به جای یک کشتی روی هواپیما بارگیری می شود. برای مقادیر زیادی از کالا از حمل و نقل دریایی استفاده می شود.

حمل بار دریایی: حمل دریایی کالا از چین به ایران زمانی است که کالاهای شما روی یک کشتی بارگیری می شود. این روش حمل برای محموله های انبوه بسیار مناسب است.

در نهایت هر روش حمل و نقل کالا برای انواع مختلف حمل و نقل کارامد هستند اما اگر شما به دنبال ارزان ترین روش حمل کالا از چین به ایران هستید؛ حمل و نقل دریایی بسیار مقرون به صرفه است با این شرط که زمان ارسال کالا طولانی تر می شود، حمل بار هوایی به مراتب سریع تر می رسد که به دلیل فضای کوچکتر بار کمتری را به نسب روش حمل دریایی می تواند منتقل کند. 

 

 

  Your current access does not permit you to view the comments under this section