بلاگ

جستجو

حمل نمونه از چین, هزینه حمل بار از چین به ایران, حمل بار به چین

حمل نمونه از چین | کارگو چین CMG

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

کشور چین دارای شهرهای مختلفی مانند گوانجو، ایوو، شنزن و ... است که به عنوان قطب اقتصادی این کشور به حساب می آیند. در این شهرها تولیدکنندگان مختلفی وجود دارند و کالاهای خود را با کیفیت و قیمت های گوناگون به خریداران عرضه می کنند. بازرگانان ایرانی نیز با این کشور در مراوده اقتصادی هستند و کالاهای خود را توسط حمل بار دریایی و یا حمل بار هوایی به ایران وارد می کنند. در این میان شرکت های مختلفی در ایران و چین وجود دارند که کار حمل بار از چین به ایران را انجام می دهند. 

هزینه حمل بار از چین به ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد اما قبل از این کار برخی از متقاضیان واردات کالا نیازمند بررسی کالا قبل از خرید عمده هستند. به همین دلیل باید ابتدا یک نمونه از کالای موردنظر تهیه و به کارخانه و یا کارگاه سازنده ارسال کرد تا اندازه های کالا بررسی و مطابق با آن بقیه کالاها ساخته شود، به این کار حمل نمونه از چین گویند. با این روش خریدار قبل از خرید عمده کالای موردنظر خود، ابتدا از صحت و درستی آن کالا با اندازه ها، ویژگی ها و دیگر موارد مهم اطمینان می یابد و بعد از آن خرید می کند.

ارسال نمونه از ایران به چین بسیار مهم و حساس است زیرا حتی اگر تامین کننده مناسب پیدا شود اگر نمونه بار در هنگام حمل بار به چین خراب یا گم شود  ممکن است کالاها از روی نمونه خراب و اشتباهی تولید شوند. پیدا کردن یک تامین کننده مناسب یکی از خدمات کارگو چین می باشد همچنین مشتریان محترم می توانند خود نیز تامین کننده مناسب را بیابند و صرفا نمونه بار توسط ما به چین ارسال شود. پس از ارسال نمونه بار به چین و تائید تامین کننده کالاها ثبت سفارش شده و پس از تولید و بسته بندی به ایران حمل می شود.

یکی از مزیت های کارگو چین تضمین ارسال نمونه بار به چین و حمل بار از چین به ایران می باشد. با اطمینان از تجارت پرسود با ایران لذت ببرید.

در نهایت اگر شما برای اولین بار قصد خرید از چین را دارید قبل از سفارش می توانید نمونه کالای موردنظر خود را ارسال و پس از تائید و اطمینان از کالا به صورت عمده آن را سفارش دهید و یا اگر در حال تجارت با چین هستید ما به شما در این راه کمک می کنیم. همچنین می توانید جهت انتخاب بهترین تامین کننده از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب ما بهره بگیرید تا کالای خود را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری کنید.

  Your current access does not permit you to view the comments under this section